פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

מזגן לא מגיב לשלט

מה קורה כאשר אנו לוחצים על השלט ו… שום דבר לא קורה? המזגן שהיה אמור להביא לנו נחמה מהחום הכבד או מהקור של החורף פשוט לא מגיב. סיטואציה זו, היא די שכיחה. במאמר הזה, נסביר את הסיבות השונות לתופעה זו, איך ניתן לפתור אותה לבד, ומתי אין ברירה אלה להזמין טכנאי מזגנים.

מזגן טורנדו לא מגיב לשלט

למה המזגן לא מגיב לשלט

אם המזגן שלכם לא מגיב לשלט, זו סימן שיש בעיה. סיבות אפשריות עשויות להיות פשוטות וקלות לפתרון, או יותר מורכבות. אז למה המזגן לא מגיב? נסקור כמה מהסיבות הנפוצות:

בעיה בשלט: פעמים רבות הבעיה אינה במזגן עצמו אלא בשלט. סוללות חלשות או פגומות יכולות להיות הגורם לכך שהשלט לא מצליח לשדר את הפקודות למזגן.

תקלה בעינית המזגן: העינית ביחידה הפנימית של המזגן קולטת את הפקודות מהשלט. אם העינית פגומה, היא לא תוכל לקלוט את הפקודות.

בעיות בלוח הפיקוד של המזגן: לוח הפיקוד במזגן אחראי על קבלת ועיבוד הפקודות מהשלט. תקלה בלוח זה יכולה למנוע מהמזגן להגיב לשלט.

הפרעות תקשורת: לעיתים, עצמים חוסמים או מרחק גדול מדי בין השלט למזגן יכולים לגרום להפרעות בתקשורת ולמנוע מהשלט לשלוט במזגן.

כל אחת מהסיבות הללו יכולה לגרום למזגן לא לעבוד כראוי ולא להגיב לשלט. פעמים רבות, פתרונות פשוטים כמו החלפת סוללות או ניקוי העינית יכולים לפתור את הבעיה, אך לעיתים יידרש פתרון מורכב יותר.

מזגן לא מגיב לשלט

מה לבדוק לפני שמזמינים טכנאי במצב שבו מזגן לא נדלק מהשלט?

לפני שאתם מזמינים טכנאי, קיימים כמה צעדים פשוטים שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף. לעיתים, הפתרון קרוב מאוד ופשוט להשגה!

בדיקת סוללות השלט: זה נשמע בסיסי, אך חשוב לוודא שהסוללות בשלט אינן חלשות או פגומות. סוללות פגומות יכולות להיות הסיבה הפשוטה לכך שהשלט אינו מצליח לשדר את הפקודות למזגן.

ניקוי העינית של המזגן: נקו את העינית שביחידה הפנימית של המזגן. לכלוך או אבק על העינית יכולים למנוע ממנה לקלוט את הפקודות מהשלט.

ודאו שאין חסמים: וודאו שאין עצמים שחוסמים את התקשורת בין השלט למזגן. פעמים רבות, עצמים בדרך יכולים להפריע בשידור האינפרא אדום מהשלט למזגן.

ניסיון להפעלה ידנית: נסו להפעיל את המזגן באופן ידני דרך לוח הפיקוד שלו. אם זה עובד, הבעיה ייתכן ונמצאת בשלט או בתקשורת בינו לבין המזגן.

בדיקות אלו יכולות להיות המפתח לפתרון פשוט ומהיר לבעיה. אם אחרי כל הצעדים האלה המזגן עדיין לא מגיב לשלט, אז ייתכן ותצטרכו לפנות לטכנאי לקבלת עזרה מקצועית.

המזגן לא מגיב לשלט

כמה עולה לתקן מזגן שלא מגיב לשלט

תוהים כמה יעלה לכם לתקן מזגן שלא מגיב לשלט? כאן תוכלו לראות את התיקונים הנפוצים ביותר לתקלה זו:

ביקור טכנאי מזגנים מקצועי

עלות ביקור טכנאי מזגנים יכולה להתייקר בשעות הלילה, בחגים ובשבתות.

300 ₪ – 200 ₪

החלפת חיישנים במזגן

המחיר כולל את החיישנים עצמם

550 ₪ – 350 ₪

החלפת לוח פיקוד

המחיר כולל את הלוח עצמו

1050 ₪ – 750 ₪

עוד מאמרים

תרצו שנחזור אליכם?

או חייגו!

שיר ארזי
05/07/2023
קרא עוד
חברה מעולה לתיקון מזגנים ומוצרי חשמל ביתיים, ממליץ בחום.
איציק תורג'מן
22/07/2023
קרא עוד
טכנאי מזגנים מומלץ בקריות וחיפה!! תיקן לי את המזגן בלי בעיה, בן אדם מדהים.
הקודם
הבא
דילוג לתוכן