פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

פניקס שירות ותיקון - תיקון מכונות כביסה בקריות

טכנאי מכונות כביסה בקריות

מכונת הכביסה לא עובדת? מכונת הכביסה לא סוחטת? לא מרוקנת מים? נוזלת? ואתם גרים באזור קריות והסביבה? תיקון מכונת כביסה צריך להיות משהו קל, יעיל ובמחיר מעולה. נדאג שתוכלו ליהנות משירות איכותי ומקצועי במחיר החסכוני ביותר.

טכנאי-מכונת-כביסה

היי, אני סתיו! אני טכנאי מכונות כביסה מוסמך ואשמח לעזור. מוזמנים להתקשר עכשיו, אני זמין לדבר ולהגיע!

ברוכים הבאים​

תיקון מכונות כביסה בקריות

אם אתם תוהים מתי כדאי לתקן או להחליף את מכונת הכביסה שלכם, הגעתם למקום הנכון. ישנן סיבות רבות לכך שמכונת כביסה עלולה להפסיק לפעול, החל מרכיב קטן פגום ועד לצורך בהחלפה. לפעמים, אתם לא יכולים לראות בכלל שום סימנים לבעיה, ולפעמים יש איזשהו רעש, ריח או אינדיקטור אחר שאומר לכם שיש בעיה. 

הטכנאים שלנו ימצאו את הבעיה שלכם מהר, ויתקנו עוד אפילו מהר יותר. נעשה הכל כדי שלא תצטרכו לקנות מכונה חדשה ולבזבז כסף מיותר. לאחר כל תיקון מכונת כביסה בקריות, הטכנאי שתיקן אותה יתקן לכם אחריות מלאה על עבודתו, כדי שלא תצטרכו לדאוג.

טכנאי מכונות כביסה בקריות

פניקס שירות ותיקון מציעים תיקונים מהירים ואיכותיים למכונות כביסה באזור הקריות. עם 20 שנות ניסיון בתעשיית מוצרי החשמל, אתם יכול לסמוך על עלינו שנספק תיקונים באיכות גבוהה עם זמני אספקה מהירים. הטכנאים המיומנים שלנו מאומנים לשלוט בכל תיקון ויגרמו לכם להרגיש שאתם בידיים טובות.

תיקון-מזגנים-בקרית-חיים

נווה שאנן

מפרץ חיפה

מערב חיפה

העיר התחתית

הכרמל

הדר

רמות הכרמל

עוד…

צפון

דילוג לתוכן