פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

פניקס שירות ותיקון - תיקון תנורים בקריות

טכנאי תנורים בקריות

התנור לא עובד? לא מחמם טוב? מקצר? גרים באזור קריות והסביבה? פניקס שירות ותיקון מתמחה בתיקון תנורים בקריות, ואנו פתוחים 7 ימים בשבוע. אם יש לכם בעיה כלשהי עם התנור או הכיריים שלכם, יש לנו צוות של טכנאים מוסמכים ומקצועיים שיגיע עד פתח ביתך כדי לספק שירותי תיקון תנורים. 

טכנאי-תנורים
טכנאי-תנורים-פניקס-שירות-ותיקון

ברוכים הבאים​

תיקון תנורים בקריות

תנור מקולקל מוביל לאי נוחות גדולה, אנחנו יודעים. לכן אנו מתחייבים להגיע במהירות לתקן לכם את התנור. פשוט תנו לטכנאים שלנו להגיע לבתכם ולתקן לכם את התנור השבור. אחרי כל תיקון תנור בקריות, תהיו בטוחים שהטכנאי שתיקן לכם את התנור יתן לכם אחריות שתשאיר אתכם רגועים ומרוצים!

כמו כן, אנו מספקים הסבר מפורט הכולל את עלות התיקון וחלקים הדרושים לכל שירות תיקון תנורים הניתן על מנת לאפשר לכם להחליט אילו אפשרויות מתאימות לתקציבכם, ולוודא שתקבלו שירות איכותי. אם אתם צריכים עוד היום תיקון תנורים בקריות, הטכנאים המקצועיים שלנו כאן כדי לסייע לכם למקסם את הנוחות הביתית ולהימנע ממצבים מסוכנים!

טכנאי תנורים בקריות​

כבר למעלה מ-20 שנה פניקס שירות ותיקון הם החברה המובילה בענף התיקון מכשירי חשמל ביתיים. לטכנאי השירות המוסמכים שלנו יש את הכישורים והידע המובילים בתעשייה לתיקון מגוון מותגי תנורים - מג'אנקרים ועד למותגים מובילים כמו Bosch, Jenn-Air, Viking ו-Wolf.

אף אחד לא רוצה לגלות שהתנור שלו לא עובד כמו שצריך; למרבה המזל, אתם יכולים לסמוך על אנשי המקצוע שלנו שיתקנו את התנור שלכם במהירות ובקלות. בין אם אתם מחפשים תיקון תנור בקריות או כל סוג אחר של תיקון, יש לנו את החלפים המתאימים והשירות המקצועי לספק לכם מעל ומעבר למה שאתם צריכים.

תיקון-מזגנים-בקרית-חיים
אזורי שירות - פניקס שירות ותיקון

חיפה

נווה שאנן

מפרץ חיפה

מערב חיפה

העיר התחתית

הכרמל

הדר

רמות הכרמל

עוד…

צפון

דילוג לתוכן