פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

פניקס שירות ותיקון - תיקון מייבשי כביסה בקריות

טכנאי מייבשי כביסה בקריות

גרים באזור קריות והסביבה? אתם לא יכולים להפקיד את מייבש הכביסה שלכם אצל כל אחד, אלא טכנאי מייבשי כביסה מקצועי ומוסמך! אנו עובדים עם כל מותגי הפרימיום, וכל הסוגי מכונות הכביסה. אם אתם מחפשים חברה שתעניק לכם שירות איכותי ואמין בכל עת, הגעתם למקום הנכון. צוות פניקס שירות ותיקון זמין בכל ימות השבוע, בכל שעה ביום.

טכנאי-מייבש-כביסה
טכנאי-מייבשי-כביסה-פניקס-שירות-ותיקון

ברוכים הבאים​

תיקון מייבשי כביסה בקריות

אם יש לכם מייבש שזקוק לתיקון, התקשרו לפניקס שירות ותיקון ותנו לאנשי המקצוע שלנו לעזור לכם. הטכנאים שלנו משרתים את פניקס שירות ותיקון במשך דורות ויש להם את הידע והניסיון לתקן כל בעיה עם המייבש שלך. 

אנחנו פה כדי לוודא שלעולם לא תצטרכו לדאוג לבעיות כלשהן בכל הנוגע לכביסה או ייבוש הכביסה שלכם. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתיקון מכשירי חשמל, אנו יודעים שתרגישו בטוחים בבחירה בנו לכל הצרכים שלכם.

טכנאי מייבשי כביסה בקריות

אל תשברו את הגב ואת הראש בנסיון תיקון מייבש הכביסה. זה מסוכן ויש אנשי מקצוע לשם כך. הטכנאים המומחים שלנו תמיד זמינים ומוכנים לעזור. אנו מציעים שירותי תיקון מלאים לכל המותגים והדגמים של מכשירי חשמל למגורים או מסחריים. סמכו עלינו - פניקס שירות ותיקון - ונתן לכם מעל ומעבר.

החברה שלנו מתמחה בתיקון מוצרי חשמל ביתיים. אנו נענים במהירות לכל קריאה ומתקנים את המוצרים של הלקוחות שלנו מכל הלב. אם אתם חושבים שהמייבש שלכם זקוק לתיקון, נוכל לבדוק זאת תוך דקות ולהמליץ על פתרונות אופטימלים למצב שלכם.

תיקון-מזגנים-בקרית-חיים
אזורי שירות - פניקס שירות ותיקון

קריות

קרית מוצקין

קרית ים

קרית ביאליק

קרית אתא

קרית חיים

קרית שמואל

לב המפרץ

חוצות המפרץ

חיפה

נווה שאנן

מפרץ חיפה

מערב חיפה

העיר התחתית

הכרמל

הדר

רמות הכרמל

עוד…

צפון

עכו

נהריה

נשר

עוד…

דילוג לתוכן