פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

פניקס שירות ותיקון - תיקון מזגנים בקריית ים

טכנאי מזגנים בקרית ים

פניקס שירות ותיקון מתמחה בתיקון מזגנים, ונותנת שירות לכל סוגי המזגנים. אנו מתקנים ומתקינים את כל החברות, כולל טורנדו, תדיראן, אלקטרה ועוד הרבה… העדיפות הגדולה של חברתנו היא לספק ללקוחותינו את השירות האיכותי והאמין ביותר. שירתנו מעל 30,000 לקוחות מרוצים, ואין פלא שהם ממשיכים לחזור אלינו. כי פה, באמת אכפת מהם.

טכנאי-מזגנים-בקרית-חיים
תיקון-מזגנים-בקרית-חיים

ברוכים הבאים​

תיקון מזגנים בקרית ים

הטכנאים המוסמכים שלנו מתחייבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. אנו נדאג לכך שהמזגן שלכם יפעל בצורה חלקה, כך שלא תצטרכו לדאוג לגביו יותר בעתיד. אם משהו יקרה, אנחנו נהיה שם בהקדם האפשרי להעניק תיקון מזגנים בקרית ים.

אנו מבינים איזו זכות היא לתת לנו גישה לבית שלכם, ולכן הטכנאים שלנו יעשו כמיטב יכולתם כדי לוודא שאתם מרוצים מעבודתם. הם ידברו בנימוס ובאדיבות, הם נקיים במיוחד בביצוע עבודתם ויכבדו את פרטיותכם והצרכים שלכם בעת ביצוע עבודתם.

טכנאי מזגנים בקרית ים

עשרות אלפי לקוחותינו סמכו עלינו בעבר שנתקן את המזגנים שלהם. את הבחירה הזו הם בחרו בזכות העבודה שכל פעם מחדש שהם הזמינו אותנו, נתנו להם את השירות הטוב ביותר שיש. בסוף כל תיקון מזגן בקרית ים או בכל עיר, הטכנאי יביא ללקוח אחריות מלאה על התיקון וכל החלקים שהוא תיקון והחליף.

כיום יש כל כך הרבה נוכלים בישראל, ראש סדר העדיפיות שלנו הוא לשמור על יושר ואמון. לעולם לא נקח כסף על בעיה שאין לכם, ותמיד נקח סכום יותר מהוגן, מכל לקוח ולקוחה.

תיקון-מזגנים-בקרית-חיים
אזורי שירות - פניקס שירות ותיקון

נווה שאנן

מפרץ חיפה

מערב חיפה

העיר התחתית

הכרמל

הדר

רמות הכרמל

עוד…

דילוג לתוכן