פניקס שירות ותיקון

לקוחות מרוצים

מעל 30,000 לקוחות מרוצים

שנות נסיון​

מעל 20 שנות נסיון

פניקס שירות ותיקון - תיקון מקררים בעכו

טכנאי מקררים בעכו

פניקס שירות ותיקון מתמחה כבר מעל ל20 שנים בתיקון מקררים מכל הסוגים וכל החברות כולל אל גי, סאמסונג, שארפ ועוד הרבה מאוד חברות. עדיפות הגדולה ביותר של חברתנו היא לספק ללקוחותינו את השירות האיכותי והאמין ביותר. שירתנו עשרות אלפי לקוחות מרוצים, ואין פלא שהם פשוט ממשיכים לחזור אלינו. כי הם יודעים שבאמת אכפת לנו מהם.

טכנאי מקררים

ברוכים הבאים​

תיקון מקררים בעכו

הטכנאים המוסמכים שלנו מתחייבים לספק לכם את העבודה הטובה ביותר. אנו נדאג לכך שהמקרר שלכם יפעל בצורה חלקה, וימשיך לעבוד כך לשנים הבאות. כל בעיה קטנה, ואנחנו אצלכם. אחרי כל תיקון מקררים בעכו, טכנאי יתן לכם אחריות מלאה על עבודתו וחלקיו!

אנו מבינים שזה לא דבר קל לתת לטכנאי שאתם לא מכירים אישית לתקן לכם מוצר חשמלי כל כך חשוב, וזאת אחד הסיבות שכל כך חשוב לנו להראות ללקוחות שלנו שאמינות ויושרה זה חלק מאיתנו. בנוסף, הטכנאים שלנו תמיד יהיו נחמדים וישאירו את הסביבה שלכם נקייה כאילו לא היו שם.

טכנאי מקררים בעכו

כל כך הרבה לקוחות סמכו עלינו בעבר לתקן את המקרר שלהם, ולשמחתינו הרבה, כמעט כולם היו יותר ממרוצים. הם בחרו בנו כי כל פעם מחדש, הראנו להם שאנחנו פה בשביל לעזור להם. התקשרו עכשיו או מתי שנוח לכם ובשמחה נדבר איתכם.

תיקון-מזגנים-בקרית-חיים

נווה שאנן

מפרץ חיפה

מערב חיפה

העיר התחתית

הכרמל

הדר

טירת הכרמל

עוד…

דילוג לתוכן